Quote of the Day

Standard

“Am ochi căprui, ce-au zăbovit în zbor deasupra corpului tău asemenea unor fluturi. Am străbatut întreaga distanţă a trupului tău, dintr-o parte în cealaltă a coastei tale de fildeş. Cunosc pădurile unde mă pot odihni şi unde pot găsi hrana. Te-am cartografiat cu ochiul meu gol şi te-am pus bine la păstrare, la adăpost. Milioane de celule ce-ţi alcătuiesc ţesuturile îmi sunt parcelate pe retină. Dacă zbor noaptea, ştiu exact unde mă aflu.Trupul tău e pista mea de aterizare.” (J.W)

                                                 Image  (poza de aici)

One response »

Leave a Reply

