Quote of the Day – Citatul zilei

Standard

“Azi nu mă simt curajoasă şi nu-mi găsesc cuvintele potrivite.
Azi nimic nu mi se pare colorat… e doar alb, negru sau gri.
Azi am lacrimi care nu îndrăznesc să curgă, care stau cuminţi în ochi pentru că le e teamă. Nici ele nu ştiu exact dacă mă pot  ajuta sau nu…
Azi mi-e gândul departe şi mă simt obosită.
Azi sunt mai capricioasă ca vremea, sunt mofturoasă şi încăpăţânată.
Azi aud, dar nu ascult. Privesc, dar nu văd. Gust, dar nu simt.
Azi şi cuvintele fug de mine.
Azi simt nevoia să tac, să-mi înăbus gândurile şi să-mi golesc mintea de tot ce nu-mi place.
Azi simt nevoia să-mi ascult bătăile inimii şi să-mi imaginez că spun o poveste.”

(I. T. )

2 responses »

Leave a Reply

