Quote of the Day Citatul zilei

Standard
Quote of the Day Citatul zilei

“Am decupat forma chipului tău în oglinda îngheţată, chipul tău mai mare decât corpul meu, gura ta plină cu apă. Te-am ţinut la pieptul meu în acea zi cu zăpadă, conturul tău mi-a tăiat haina. Când mi-am lipit buzele de obrazul tău îngheţat,

m-ai ars. Pielea din colţul gurii mi s-a despicat, gura mi s-a umplut de sânge. Cu cât te-am ţinut mai strâns, cu atât mai repede te-ai topit.”

(Jeanette Winterson)

sculpturi-de-gheata.thumbnail

(poza)

Leave a Reply

