Quote

“În fiecare cinic e un romantic deziluzionat”

Acum ceva ani am văzut un film care se centra în jurul unei scrisori de dragoste rătăcite,care schimbă viaţa tuturor personajelor, pentru că fiecare crede că îi este adresată.De atunci nu pot mânca o portocală fără să-mi aduc aminte de ea…

“Dearest
Do you know how much in love with you I am? Did I trip? Did I stumble – lose my balance, graze my knee, graze my heart? I know I’m in love when I see you. I know when I long to see you, I’m on fire. Not a muscle has moved. Leaves hang unruffled by any breeze. The air is still. I have fallen in love without taking a step. You are all wrong for me and I know it, but I can no longer care for my thoughts unless they are thoughts of you. When I am close to you, I feel your hair brush my cheek when it does not. I look away from you sometimes, then I look back. When I tie my shoes, when I peel an orange, when I drive my car, when I lie down each night without you, I remain,
Yours”

p.s.Azi am mâncat o portocală.🙂

“În fiecare cin…

8 responses »

  1. Dacă-i vorba de şerveţele, eu nu mă bag … Cum statutul de mascul nu prea-mi permite luxul de a plânge chiar din orice (filmele clar nu se includ în categoria “evenimentelor” acceptate) transform inconştient lacrimile într-o stare cumplită de enervare. Şi, din cauza asta, evit astfel de filme.

    • nu e genul de film “cheesy” cu iubiri perfecte si la vie en rose.e trist si frumos si mult mai uman. si se poate plange si cu lacrimile ramase inauntru.mie mi-a iesit la a treia vizionare:) statutul de mascul e in perfecta siguranta.in cazul in care totusi nu-ti iese, iti recomand sa recurgi la explicatii precum “mi-a intrat ceva in ochi”,”e alergie” sau “e de la oboseala”.sau o pupi. asta ultima e infailibila in orice situatie.:)

Leave a Reply

