Quote

“Eu știu că va veni o furtună și va reașeza lucrurile din capul meu. Eu cred în capacitatea inimii mele de a uita și a crede. Eu știu să aștept cuminte un început nou, altfel.
Nu o să vină un om „mai bun”. Nu „merit eu” altceva. Pur și simplu într-o zi, altcineva – care e altfel, va face aceleași lucruri, altfel. Și va stârni în mine pasiune și dor nebănuit, uitare și mirare nouă.
Va fi liniștit și frumos, sau fulgerător, ca o ciocnire de lumi paralele.
Va fi unic. Altfel. “

“Eu știu că va …

One response »

Leave a Reply

