Quote

“Fericirea este atunci când îmi este înţeleasă tăcerea….
Fericirea este atunci când pot fi eu, fără nicio “perdea”
Fericirea este atunci când zâmbesc fără un motiv anume
Fericirea este atunci când ştiu că cineva mă aşteaptă……
Fericirea este atunci când pot oferi, la rândul meu, fericire
FFericirea este atunci când “mi se furnică pielea”
Fericirea este atunci când plec pe “nepusă masă” undeva şi ajung să trăiesc cele mai intense trăiri
Fericirea este atunci când mă bucur de o baie în spumă, ascultând muzica preferată
Fericirea este atunci când savurez ciocolata preferată
Fericirea este atunci când nimic nu mă poate răni….”(sursa : Blogul lui otravă)

“Fericirea este…

Leave a Reply

