Quote of the day- Citatul zilei

Standard

Nichita Stănescu – Sfârşit De Anotimp

“Eram atât de atent,

încât se stingea-n cupole amiaza,

iar sunetele înghetau în jurul meu,

prefacându-se-n stâlpi rasuciti.

Eram atât de atent,

încât plutirea ondulata-a mirosurilor

se prabusea-n întuneric

si parca niciodata n-as fi-ncercat

frigul.

Deodată

m-am trezit atât de departe

şi de străin

rătăcind înapoia chipului meu,

ca si cum mi-aş fi învelit simţurile

cu relieful fără de noimă al lunii.

Eram atât de atent,

încât

nu te-am recunoscut, şi poate

că vii mereu,

în fiecare oră, în fiece secundă,

şi treci prin aşteptarea mea de-atunci

ca prin fantoma unui arc de triumf.”

Leave a Reply

