Poezia zilei

Standard
“ORDINEA FIREASCĂ A LUCRURILOR

ÎMI INTERZICE IMAGINAȚIA. ȘI-ATUNCI SCRIU O POEZIE

m-am lecuit de vise.
urmează viața.
pe care, ferecată într-o zi, o ultimă zi,
o să o pierd

dar de ce mă întreb acum și de ce nu
atunci când mi-a fost dăruită
cea mai frumoasă parte din zi
adică dimineața

acum aș spune că m-am lecuit de viață
și că urmează visele
dar viața care mi s-a oferit
nu are simplitatea privirii tale
cu care mă privești drept în ochi

și acest lucru îmi e de-ajuns.”

(Nicolae Szekely)

Leave a Reply

