Marius Tucă

Standard

Am dat o căutare pe Google

Am dat o căutare pe Google
Şi ai apărut tu, argintul viu
Numai Dumnezeu poate să ştie
Unde te-au găsit inimile de căutare
Prin ce neştiute universuri paralele
Galerii de internet, sălbatice
Vise, pixeli, conturi, doruri,
Am dat o căutare pe Google
Şi-am găsit o arătare androgină
Făcută din vise, aer şi adrenalină
Din circuite, aur, smirnă,
Cu inima bătând la fiecare click
Pe poezii nescrise, pe citate neştiute
Cu sufletul ascuns într-un mouse,
Am dat o căutare pe Google
Căutând un sentiment nedesluşit
O durere în piept care nu mai trece
Şi din toate definiţiile lumii
Ai apărut de niciunde tu, hologramă
A unui înger dat dispărut
A unui înger al nimănui,
Am dat o căutare pe Google
Şi aripile tale au trecut lumea
Cucerind-o pe dinlăuntru şi pe dinafară
Lumina lor a topit tot în cale
Transformând lumea virtuală într-o planetă
Pe care ai să locuieşti tu, arătare,
Din poezii scrise niciodată.

(Marius Tucă)

Leave a Reply

