Nu-i o vârstă, e un cântec…

Standard

“Și pot spune că acum prețuiesc tot ceea ce altă dată aș fi considerat că e un drept sau că mi se cuvine pur și simplu. Cred că tot ceea ce ne înconjoară e o stare de grație și ar trebui să fim recunoscători pentru fiecare dimineață pe care o trăim. Viața este superbă și este un dar. Cum e la 37 de ani? – cum spuneam, un cântec. Și sunt fericită de tot ce mi se întâmplă, atât timp cât am iubire în jurul meu. Dacă într-o zi am să îmbătrânesc și nu am să mai fiu frumoasă?… Prostii! Se spune că și ridurile pot fi sărutate!”

(Simona Preda)

 

Leave a Reply

