Tudom/I Know

Standard

“Tudom, hogy eljön egy tavasz, ahol megint a legszebb leszek

és felemelkedik a köd az erdő felett.

Az Idő kapui mind kitárulnak.

lekerekednek ,mind egy színes ív, a szavak sarkai,

és az ismert és ismeretlen könnyeim

fotonokká alakulnak, és az emberek úgy vélik hogy karácsonyi fények ,

gyertyák a halottak fejénél,

agyag angyalok ,

nyalókák és aprópénz kicsi koldusoknak a templom előtt

akiket oly sokszor simogattam homlokon

és tettem az ujjam a szájukba.

és az utak és a tengerek,

Oh, az utak! mindig valakihez vezetnek

A világ egy ablak lesz

és az én eddig használhatatlan gesztusaim

faágakké alakulnak karácsony előtt, mint a szegények vásárolnak,

madarak fogják csőrükbe az összes hibáinkat

és elviszik a világ végéig

és  elengedik.

és minden álmom fog távozni az ujjaim közötti olvadásban

mint a strandok homoka

ahol én még soha nem jártam

és akkor te térdre esve először szótagolva fogod olvasni

fűben felejtett gondolataim.

Majd a szél elfύjja

és messzire visz.”

(Ada Beraru)

első forditásom magyar nyelvre 🙂

2 responses »

Leave a Reply

